tirsdag 7. april 2009

Vakre Tone(r)

Hvis det er noe i denne verden jeg virkelig ikke kan leve uten så er det musikk!
Jeg har mange hundre cd'er og en del nedlastet *kremtkremt*
Kjøper skjelden cd'er lengre,vet ikke hvorfor,men det har blitt sånn,men da jeg var innom Coop Obs! på Lørdag kom jeg ut med det nye albumet til Tone Damli Aaberge.
Alle tiders jente syns jeg,selv om jeg må innrømme at jeg har ikke hørt de to andre albumene hennes,men har hørt på dette albumet to ganger allerede da jeg vasket og pyntet til påske i dag.
Jeg vet ikke hvilke terningkast det har fått,men jeg må si at jeg liker det bedre og bedre =)

På samme tur så var jeg innom Plantasjen en tur. Fant en helt nydelig orkide som fikk bli med meg hjem.
Jeg er alldeles ingen plantedame og har ikke så mye som en bitteliten anelse grønne fingre,men orkideene kommer igjen og igjen,og igjen og igjen hos meg =D
Ikke vet jeg hvorfor de trives så godt,men jeg skal ikke klage.

Dette er den jeg adopterte. SÅ SKJØNN! Blomstrer og viser seg frem.
Som jeg nevnte isted så har jeg vasket og stullet litt i dag. Jeg må bare si at Jif våtmopp med grønnsåpe duft er en fin ting! Nå dufter det friskt og godt her.
Har plukket ned liftgardinen på kjøkkenet idag,det sies at jula varer helt til påske,men det får da være grenser! Heldigvis så er de ikke så julete disse gardinene.
Nå er jeg da på jakt etter nye,vil gjerne ha liftgardin igjen,de er så greie å ha med å gjøre :P
Når våren kommer nå så kjenner jeg at det bobler i årene igjen og det klør i fingrene etter å gjøre noe.
Tiden vil vise hva jeg finner på. Kjøpte nye Maison i dag og det bobler ikke mindre av den grunn ;)
Ikke så interessant innlegg denne gangen,men jeg kommer sterkere tilbake,jeg lover =)
Ha en fin kveld alle sammen!
(husk Frustrerte Fruer :P)

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Ikke et interessant innlegg? Det synes jeg, for nå fikk jeg et lite innblikk i hvordan dagen din hadde vært og det var koselig ;) Nydelig den orkideen din det må jeg bare si.
Klem ;)