onsdag 28. januar 2009

Kosestund har GULL i munn

Nå skal jeg sette meg ned med en kopp god,varm kakao og litt tv titting.

Har vært i Trondheim i hele dag og sett oss rundt. Fikk brukt litt penger også,as always.Gjorde ikke de store kuppene idag,men fikk tak i en Yoga matte slik at jeg kan gjøre pilatesen min uten å få vondt i bakenden på det harde gulvet :P
Man finner virkelig det meste på Clas Ohlson.
Fikk også kjøpt litt småting. Finner alltids noe ;)
Ikke mye interiørkjøp i dag,men det finns jammen mye fint!

Dette magasinet har jeg ikke kjøpt før så jeg måtte ta det med meg hjem etter å ha smuglest det på Narvesen ;) Angrer ikke i det hele tatt,flott blad!

Ha en fin kveld alle sammen!

Legg gjerne igjen en hilsen :)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei:)
Første gang jeg er innom her, for en flott blogg du har!
Så koslig du har det da, med kakao(nam nam) og litt tv titting:)
Det bladet så veldig spennende ut;)

God natt!

Black Feathers sa...

Heisann. Det er deilig med en kose dag, det er nå helt sikkert. Du er heldig som vet hvordan drømmehuset skal se ut. Eller drømmekjøkkenet, vi skal total renovere kjøkkenet, til sommeren og jeg synes det er fryktelig vanskelig å velge kjøkken innreding, gulv, vegger og alt sånt.

Det ligger en liten award til deg inne hos meg ;)

Ha en fin dag ;)