tirsdag 23. desember 2008

Det kimer nå til julefest

Nå er endelig julen snart her,bare spørsmål om timer =)
Det er lille juleaften og jeg er helt ferdig til jul,sitter og venter på The Julekalender i dette øyeblikk. Har nettopp levert ifra meg den siste julegaven og skal nyte resten av kvelden. Gleder meg til kvelden før kvelden på nrk sammen med Grevinnen og hovmesteren.Den sketjsen har jeg vel sett hvert år siden jeg hadde ro i baken til å sitte i ro.
Siden jeg har pyntet til jul så tenkte jeg å vise frem litt av mitt ringe hjem.
Stuen er rød i år også,litt kjedelig å måtte bruke blits på bildene for nå er det så koselig mørkt her =)

Gangvinduet er også pyntet

På kommoden har jeg byttet ut adventsstaken med litt grener og røde lys.
Stuebordet.


Disse fikk jeg til jul for mange år siden,syns de er så søte med de røde hjertene.


Enda flere lysestaker,jeg tror jeg må ha hundrevis rundt omkring,men det blir så koslig av det.
Litt nøtter og pepperkaker i disse skålene
I gangen er det nisser og flere lys ;)

Måtte pynte bittelitt på kjøkkenbenken.Duken er arvegods,den er fra min oldemor og visstnok veldig gammel.
De nye sidegardinene mine,som er lagd av en avklippt panelgardin fra Princess. Må være første gang på mange år at jeg har brukt symaskinen,men nå måtte jeg.

Denne nissemannen er litt søt syns jeg. Sitter og piller seg i nesen :PBlånissene fra Hadeland glassverk har fått plass i bokhyllen.
Da tar jeg juleferie her ifra,ihvertfall for et par dager.Kommer nok et innlegg likevel kjenner jeg meg selv rett ;)
Jeg vil ønske alle der ute som leser dette en riktig,riktig god jul!!! Kos dere masse,masse. Det har dere fortjent ;)
Juleklemmer fra meg.

1 kommentar:

Livy sa...

Så koselig julepyntet hos deg!!! Håper dere har hatt en fin julekveld. Ønsker deg og dine en fortsatt riktig God Jul!

Mange klemmer fra Livy