onsdag 27. januar 2010

JA! Jeg er lat.


I dag har jeg hatt absolutt ingenting å gjøre,ingen tur i bil,ingen ærender eller noen ting...hva gjør man da?? Jo,man later seg! ;)
Jeg har kjøpt meg nye tøfler på H&M,stilige ikke sant?? :P Hadde noen før,men de er rett og slett slitt i stykker.Jeg har blitt så veldig kald på føttene det siste året,de er ALLTID kalde! Så da må man ha tøfler! Disse kostet nesten ingenting og er varme og myke!

Ikke kan jeg se på tv hele dagen,for det første er det ikke noe å se og for det andre så er det da ikke sunt for hodet,hehe..Men lucky me,jeg er en lesehest og jeg tenkte å lese denne:

...men jeg ser at den handler om julen,så kanskje jeg skal vente litt med den? Ikke at jeg tror jeg får julestemning eller noe,men kanskje jeg skal gjemme den ihvertfall 10 mnd ;) Noen som har lest den forresten?
Jeg har ikke så mye interiør relatert å komme med i dag,men jeg fant et par bilder på min gamle mobiltelefon fra da jeg var på oppdrag for L'Oreal i Trondheim så da slenger jeg dem inn her =)

Jeg jobbet med Maybelline,men siden L'Oreal eier Maybelline så er det vel egentlig det samme,hehe.

Jeg la make-up,anbefalte produkter og ga tips og råd =)


Til slutt vil jeg takke for de koslige kommentarene som legges igjen her inne,det er så koslig =) Så fortsett gjerne med det :)

Ha en flott kveld videre!

3 kommentarer:

Black Feathers sa...

Heisann du, så koselig å se at det er liv her hos deg igjen. Det er en liten award med en utfordring til heg hos meg, hvis du har lyst ;)

Så spennende det må være å jobbe med sminke ;)

Ha en fin dag ;)

Karen sa...

Hei :) Fin blog. Her ser ut til å være litt av hvert å la seg inspirere av...
Og forresten.... The Holliday er min yndlingsfilm :D

Ha en fin dag... Jeg kommer nok innom igjen en annen dag :)

IdaPida sa...

jeg har ikke lest noen ahern bøker, men hvis den er julete, så kan d jo være litt stas å gjemme den?

søte tøfler vennen.

savner deg