torsdag 30. oktober 2008

On my side of the bed

Søt sang av The Bangles,og i og med at den handler om sengen så tenkte jeg å vise min =) Jeg vasket nemlig hele soverommet i dag og kastet gamle blader,kontaktlinseetui,tomme parfyme flasker ol.som har samlet seg på nattbordet. Som prikken over i'en la jeg nye trekk på senga og nå gleder jeg meg litt til å legge meg. Soverommet ble pusset opp i fjor og ser sånn ut :


Litt hummer og kanari på veggen =) Litt bilder og barnekunstBildet over sengen er fra IKEA,Uroen i taket ble kjøpt på Black Design i sin tid.

Skrivebordet har vært trefarget,ble malt i samme farge som veggen. Bilde fra Ikea
Bordet er snekret av oldefaren min,jeg syns det egnet seg fabelaktig som nattbord.Holder også litt barnekunst =)
Stolen dukken sitter på er eldgammel og malt utallige ganger,
Dukken er en julegave jeg fikk da jeg var 5 år =D
Legg gjerne igjen et spor etter deg =D
*SD*

5 kommentarer:

innendørs sa...

Hei du!! Første gang innom bloggen din idag - fant deg på NIB:) Koselig du har det på your side of the bed!! Og så stilig det lilla skapet ditt ble - fresht!!

God helg!!
(konkurranse på gang inne hos meg - bli med da vel!!:)

Siri sa...

Så koslig at dere legger igjen spor! =D Skal nok stikke innom deg også.

Bjørkely sa...

Flott rom!
Har også det ikea bildet av trærne. Jeg elsker det bildet!

God helg videre!

Ragna sa...

Det er en så utrolig deilig følelse det du beskriver - å legge seg på et ryddig og reint soverom. Soverommet blir liksom alltid det rommet hvor man legger alt mulig rart, hvertfall blir det det hos meg :-)

Siri sa...

Tusen takk for fine ord =D Bildet av trærne er et koselig bilde,har hatt det lenge,overalt!
Det er deilig å legge seg om kveldene nå etter å ha vasket og kvittet seg med det som blir samlet opp der igjennom ukene..og det er reint og fint enn så lenge ;)